Το καλοκαίρι είναι σημαντικό να προστατεύουμε τα παιδιά από την υπερβολική έκθεση στον ήλιο, η οποία μπορεί να προκαλέσει ηλίαση ή θερμοπληξία.
Παράλληλα, η ασφαλής έκθεση στον ήλιο συμβάλλει στη σύνθεση της βιταμίνης D, που είναι απαραίτητη για την υγεία των οστών και την ανάπτυξη των παιδιών. Όμως, η ισορροπία μεταξύ προστασίας και ασφαλούς έκθεσης, η συχνή ενυδάτωση, η παραμονή σε δροσερούς χώρους και η χρήση αντηλιακού αποτελούν βασικά μέτρα για ένα ασφαλές και υγιές καλοκαίρι.
Σε περίπτωση συμπτωμάτων όπως ζάλη, πονοκέφαλος, έντονη κόπωση ή υψηλός πυρετός, απαιτείται άμεση αντιμετώπιση και επικοινωνία με τον γιατρό.
Ευχαριστούμε την παιδίατρο, κ. Κατερίνα Πανταζή για το υλικό και την πολύτιμη βοήθειά της
Επιμέλεια:
Κατερίνα Γεωργιαδάκη
Εκπαιδευτικός,Μέλος του ΔΣ "Μαμάδες για την Ελλάδα"

